Tuesday, April 23, 2024

Latest Posts

Έτοιμο το πρώτο «Γερμανικό» tesla καιο χορός του Elon Musk

Η μεγάλη ημέρα για την Tesla και την παρουσία της στην Ευρώπη έφθασε. Το εργοστάσιο της εταιρίας στην Γερμανία παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο που βγήκε από την γραμμή παραγωγής, ένα Model Y.

To εργοστάσιο στο Guenheide βρίσκεται κοντά στο Βερολίνο και η ολοκλήρωσή του αποτέλεσε ένα ατελείωτο σίριαλ καθυστερήσεων και προσφυγών από τις τοπικές κοινωνίες και οικολογικές οργανώσεις.

Μετά από μήνες εκτός προγράμματος, την Τρίτη που μας πέρασε το εργοστάσιο ξεκίνησε την παραγωγή του, με την εταιρία να έχει καλέσει 30 πελάτες και τις οικογένειές τους για να έχουν την ευκαιρία να δουν τα αυτοκίνητα που έχουν παραγγείλει να κατασκευάζονται μπροστά τους.

Μέσα στον γενικό ενθουσιασμό ο Elon Musk έδειχνε σε τρελά κέφια, και δεν δίστασε να κάνει κάποιες (ολίγον γκριντζ) χορευτικές φιγούρες μπροστά στον φακό ενός drone και τα κινητά τηλέφωνα των παρευρισκόμενων.

Πάντως τα θέματα με την περιβαλλοντική επιβάρυνση δεν έχουν τελειώσει, με διαδηλωτές να βρίσκονται απέναντι από το εργοστάσιο κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, διαμαρτυρόμενοι κυρίως για ότι έχει να κάνει με τα υπόγεια νερά και την διαχείριση των αποβλήτων. Εκκρεμούν ακόμα έρευνες για χαμηλές αμοιβές για τους εργάτες που απασχολήθηκαν στην κατασκευή τους και τους επικίνδυνους καταυλισμούς που είχαν κατασκευαστεί για να τους στεγάσουν.

ΤΕΣΛΑ 2

Όπως και να έχει, το εργοστάσιο είναι πλέον μία πραγματικότητα. Και θα βοηθήσει την Τesla να ανεβάσει σημαντικά τις πωλήσεις της στην Ευρώπη απέναντι στους παραδοσιακούς κατασκευαστές. Θα μπορεί να κατασκευάζει έως και 500.000 αυτοκίνητα τον χρόνο με συνολική ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών στις 50 GWh, ενώ θα είναι και το μεγαλύτερο εργοστάσιο στην Γερμανία αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Προς το παρόν όμως η Tesla έχει προσλάβει μόνο 3.500 από τις 12.000 εργάτες που προβλέπει το οργανόγραμμα. Οι πελάτες θα αρχίσουν να παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους από τον Απρίλιο. Και αυτό θα βοηθήσει την Tesla να αποφύγει κόστη που σχετίζονται με φόρους κατά την εισαγωγή τους από την Κίνα.

Το εργοστάσιο αναμένεται να ανεβάσει σημαντικά το ποσοστό της Tesla στην Ευρώπη, που ήδη βρίσκεται στο 13%, που την φέρνει μόνη πίσω από την VW η οποία έχει περίπου το 25% της αγοράς.

Η κατασκευή του εργοστασίου κόστισε 5 δισ. ευρώ και είναι το τρίτο μεγαλύτερο της εταιρίας μετά την Αμερική και την Κίνα. Το εργοστάσιο αυτό έχει φέρει και τους υπόλοιπους Γερμανούς κατασκευαστές σε ένα ράλι επενδύσεων, με την VW να έχει ήδη αποφασίσει να ξοδέψει 2 δισ. δολάρια για την μετατροπή του εργοστασίου στο Wolfsburg για παραγωγή αποκλειστικά ηλεκτρικών μοντέλων.

Πηγή:newsauto.gr

Latest Posts

Διαβάστε ακόμη

STAY IN TOUCH

Για ενημέρωση με όλες τις τελευταίες ειδήσεις και ειδικές ανακοινώσεις.

Συμπληρώστε το email σας.

[formidable id=2]