Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου, 2020

Latest Posts

Σεισμός στη Σάμο: Δέκα τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο – Μικρό τσουνάμι

Στο νοσοκομείο της Σάμου έχουν διακομισθεί τέσσερις τραυματίες από τον ισχυρότατο σεισμό των 6,7 Ρίχτερ. Τουλάχιστον ένας εκ των τραυματιών είναι σε σοβαρότερη κατάσταση, καθώς...

Ισχυρότατη σεισμική δόνηση 6,6 Ρίχτερ κοντά στη Σάμο-Καταστροφές στην Σμύρνη

Ισχυρός σεισμός 6,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις 13:51 με επίκεντρο τη θαλάσσια περιοχή 16 χλμ βόρεια βοεριοδυτικά της Σάμου σύμφωνα με την...

Αλλοδαπές ξάφρισαν έξι πορτοφόλια στο Ηράκλειο

Δεν τα κατάφεραν τόσο καλά όσο άλλες φορές οι δύο αλλοδαπές «πορτοφολούδες» που ξάφρισαν το πορτοφόλι μιας γυναίκας το μεσημέρι της Τετάρτης στο Ηράκλειο,...

Κάλεσμα αλληλεγγύης και ευθύνης στις επιχειρήσεις της Αττικής από την Περιφέρεια

Από την έναρξη της υγειονομικής κρίσης ως σήμερα, η Περιφέρεια Αττικής βρίσκεται σε διαρκή επαφή και συνεργασία με δεκάδες επιχειρήσεις, που επιθυμούν μέσα από...

Εκσυγχρονίζονται τα ΚΕΠ: Αλλάζουν λογότυπο, προστίθενται υπηρεσίες – Όλος ο σχεδιασμός

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών ή εν συντομία ΚΕΠ, εκσυγχρονίζονται, ανακαινίζονται, αλλάζουν λογότυπό τους, ενώ θα δίνουν την δυνατότητα στους πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο να αυτοεξυπηρετούνται.

Αυτό προβλέπεται με βάση το έργο «Αναβάθμιση Ψηφιακής, Οργανωτικής, Λειτουργικής και Αισθητικής Ταυτότητας των ΚΕΠ (ΚΕΠ Re-branding)».

Όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς «τα ΚΕΠ είναι ένας από τους πιο καταξιωμένους στη συνείδηση του πολίτη, θεσμούς της ελληνικής δημόσιας διοίκησης. Ωστόσο, προκειμένου αυτός ο θεσμός να ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής και τη νέα καθημερινότητα που διαμορφώνεται για τους πολίτες, οφείλει να εξελιχθεί.

Ως υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έχουμε προχωρήσει ήδη σε αρκετές μεταρρυθμίσεις προς αυτή την κατεύθυνση, με τελευταία την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive. Τώρα, δρομολογούμε πια τη συνολική αναβάθμιση της ψηφιακής, οργανωτικής, λειτουργικής και αισθητικής ταυτότητας των ΚΕΠ. Έπειτα από συσκέψεις, υπογράψαμε με την Κοινωνία της Πληροφορίας, προγραμματική συμφωνία για τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας και της αισθητικής των ΚΕΠ, προκειμένου να βελτιωθούν οι παρεχόμενες προς τους πολίτες υπηρεσίες και να ανταποκρίνεται καλύτερα ο θεσμός στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της εποχής μας.

Η διευκόλυνση του πολίτη και της επιχείρησης είναι στον πυρήνα της πολιτικής μας και το αποδεικνύουμε στην πράξη». Να αναφέρουμε ότι το έργο δρομολογείται έπειτα από την προγραμματική συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ της ηγεσίας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης – του υπουργού, Κυριάκου Πιερρακάκη και του υφυπουργού Γιώργου Γεωργαντά- και της Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Λεωνίδας Χριστόπουλος τονίζει ότι «η είσοδος της δημόσιας διοίκησης στην ψηφιακή εποχή είναι ένα μεγάλο στοίχημα για εμάς στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στο πλαίσιο αυτό, η αλλαγή του φυσικού και θεσμικού υπόβαθρου, θα καθορίσουν σημαντικά την επιτυχία μας για τη μεταστροφή της αντίληψης των πολιτών και των επιχειρήσεων για το κράτος. Τα νέα ΚΕΠ είναι το «κλείδι» για αυτή τη μεταστροφή. Με την αναβάθμιση της ψηφιακής, οργανωτικής, λειτουργικής, αλλά και της αισθητικής ταυτότητας των ΚΕΠ, επιχειρούμε ένα συνολικό re- branding του θεσμού, ώστε να συμβαδίζει πλέον με τις σύγχρονες ανάγκες. Στόχος μας είναι να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των πολιτών, αλλά και των επιχειρήσεων, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου μέσω των νέων ΚΕΠ».

Οι σημαντικότεροι στόχοι του έργου είναι:

Νέο φιλικό περιβάλλον εργασίας και εξυπηρέτησης
Παροχή νέων και προηγμένων υπηρεσιών
Εξυπηρέτηση πολιτών που σήμερα δεν εξυπηρετούνται επαρκώς όπως: ΑμΕΑ, ηλικιωμένοι, υπήκοοι άλλων χωρών, άτομα με περιορισμένες ψηφιακές δεξιότητες κ.α.
Καθιέρωση της αυτοεξυπηρέτησης εντός του ΚΕΠ
Στήριξη της επιχειρηματικότητας
Μετασχηματισμό τους σε one-stop shop για πολίτες και επιχειρήσεις (ως ένα βαθμό)
Οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν στην απόφαση για υλοποίηση του συγκεκριμένου λόγου είναι ότι α) το δίκτυο των Κ.Ε.Π. ιδρύθηκε και οργανώθηκε χωροταξικά το 2002 και έκτοτε δεν έχει υποστεί ουσιαστικές αλλαγές με αποτέλεσμα η αισθητική και λειτουργική του ταυτότητα να απόσχει από την εποχή του. Σήμερα είκοσι (20) χρόνια μετά από την έναρξη λειτουργία τους κρίνεται απαραίτητη η παρέμβαση για την ουσιαστική «Αναβάθμιση Ψηφιακής, Οργανωτικής, Λειτουργικής και Αισθητικής Ταυτότητας των ΚΕΠ (ΚΕΠ Re-branding)», ώστε να συνεχίσουν να εκτελούν τη βασική αποστολή τους που είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών. β) Τα ΚΕΠ υποδέχονται μεταξύ άλλων ομάδες εξυπηρετούμενων που έχουν μικρότερη δυνατότητα χρήσης εφαρμογών πληροφορικής από το σπίτι, τη προσωπική τους συσκευή ή από το χώρο της εργασίας.

Για ένα μέρος των εξυπηρετούμενων αυτών, τα ΚΕΠ θα πρέπει να προσφέρουν τις δυνατότητες και την υποστήριξη που έχουν ανάγκη ώστε να αυτό-εξυπηρετηθούν, παρέχοντάς τους πρόσβαση στην ψηφιακή υπηρεσία από το χώρο του ΚΕΠ (σύνδεση στο διαδίκτυο, διαθέσιμες συσκευές εξυπηρέτησης, καθοδήγηση και υποστήριξη).

Τα ΚΕΠ, στο πλαίσιο του νέου ρόλου τους, μπορούν να παρέχουν εξειδικευμένη πληροφόρηση ή καθοδήγηση προς συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών / επιχειρηματιών, με στόχο τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Η υποστήριξη μπορεί να παρέχεται επιτόπου ή και μέσω τηλεδιάσκεψης.

Ειδικότερα το έργο περιλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις :

Αναβάθμιση Υποδομών

Ανακαίνιση Χώρων: Περιλαμβάνει προσαρμογή της εσωτερικής διαρρύθμισης στο νέο τρόπο λειτουργίας με νέες ειδικά σχεδιασμένες Μονάδες Εργασίας – Εξυπηρέτησης («Modules»), τη διασφάλιση πρόσβασης ΑμΕΑ, τη συνολική αναβάθμιση της εμφάνισης των ΚΕΠ και την εφαρμογή ενιαίας σύγχρονης ταυτότητας.
Αναβάθμιση Εξοπλισμού ΤΠΕ: Περιλαμβάνει την παροχή σύγχρονου εξοπλισμού ΤΠΕ για την εξυπηρέτηση, αυτοεξυπηρέτηση και πληροφόρηση των εξυπηρετούμενων πολιτών.

Υποστήριξη της Λειτουργίας

Υπηρεσίες Υποστήριξης Λειτουργίας: Περιλαμβάνουν την παροχή υπηρεσιών για την υποστήριξη της καθημερινής λειτουργίας των ΚΕΠ, Υπηρεσίες συντήρησης των χώρων, εξοπλισμού πληροφορικής, κλπ.
Διαχείριση Έργου

Υπηρεσίες Διαχείρισης: Περιλαμβάνουν την παροχή υπηρεσιών διοίκησης του έργου, τόσο κατά τη φάση υλοποίησης (PMO Team), όσο και κατά τη φάση της λειτουργίας των ΚΕΠ για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (SLA Team).

Latest Posts

Σεισμός στη Σάμο: Δέκα τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο – Μικρό τσουνάμι

Στο νοσοκομείο της Σάμου έχουν διακομισθεί τέσσερις τραυματίες από τον ισχυρότατο σεισμό των 6,7 Ρίχτερ. Τουλάχιστον ένας εκ των τραυματιών είναι σε σοβαρότερη κατάσταση, καθώς...

Ισχυρότατη σεισμική δόνηση 6,6 Ρίχτερ κοντά στη Σάμο-Καταστροφές στην Σμύρνη

Ισχυρός σεισμός 6,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις 13:51 με επίκεντρο τη θαλάσσια περιοχή 16 χλμ βόρεια βοεριοδυτικά της Σάμου σύμφωνα με την...

Αλλοδαπές ξάφρισαν έξι πορτοφόλια στο Ηράκλειο

Δεν τα κατάφεραν τόσο καλά όσο άλλες φορές οι δύο αλλοδαπές «πορτοφολούδες» που ξάφρισαν το πορτοφόλι μιας γυναίκας το μεσημέρι της Τετάρτης στο Ηράκλειο,...

Κάλεσμα αλληλεγγύης και ευθύνης στις επιχειρήσεις της Αττικής από την Περιφέρεια

Από την έναρξη της υγειονομικής κρίσης ως σήμερα, η Περιφέρεια Αττικής βρίσκεται σε διαρκή επαφή και συνεργασία με δεκάδες επιχειρήσεις, που επιθυμούν μέσα από...

Διαβάστε ακόμη

Διπλό φονικό στα Χανιά: Η ανατριχιαστική αποκάλυψη για το πού βρέθηκε η βαλίτσα με το άψυχο σώμα του 82χρονου

«Πέπλο μυστηρίου» καλύπτει ακόμα την υπόθεση του στυγερού εγκλήματος στο Πασακάκι στα Χανιά, τα «ευρήματα» του οποίου αποκαλύφτηκαν την Κυριακή (25/10) και την Δευτέρα (26/10). Θύματα δύο...

Τσιόδρας: Μαθηματικά βέβαιο ότι θα πιεστεί το ΕΣΥ – Μεγαλύτερη η μεταδοτικότητα του ιού λόγω μετάλλαξης (βίντεο)

Στην εκτίμηση ότι το σύστημα υγείας θα πιεστεί το επόμενο διάστημα προχώρησε ο καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας παρουσιάζοντας τα τελευταία δεδομένα της επιδημίας του κορωνοϊού...

Φοιτήτρια βρέθηκε κρεμασμένη στο σπίτι της

Ένα τραγικό γεγονός συγκλονίζει από αργά το βράδυ της Πέμπτης τη Λάρισα. Φοιτήτρια ηλικίας μόλις 20 ετών, η οποία σπούδαζε σε σχολή της πόλης,...

Θεσσαλονίκη: Διακόσια πενήντα δύο θετικά δείγματα covid-19, σε σύνολο 3.402 ελέγχων

Διακόσια πενήντα δύο θετικά δείγματα covid-19 βρέθηκαν σε σύνολο 3.402 ελέγχων στη Θεσσαλονίκη. Το ποσοστό θετικότητας αγγίζει το 7,4%. Ειδικότερα, κλιμάκια του ΕΟΔΥ, αποτελούμενα και...

Αναφορά στον εισαγγελέα απο τον ΟΠΕΚΕΠΕ σε αγρότες για ψευδή δήλωση

Αναφορά του ΟΠΕΚΕΠΕ προς τον Εισαγγελέα, για την ψευδή δήλωση εκτάσεων από τρεις παραγωγούς με σκοπό την κατανομή δικαιωμάτων Εθνικού Αποθέματος 2019 και 2020. Ο...

STAY IN TOUCH

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

STAY IN TOUCH