Κυριακή, 24 Ιανουαρίου, 2021

Latest Posts

Ο Άρης συμφώνησε με τον Μήτρογλου

Ο 32χρονος επιθετικός επιστρέφει στην Ελλάδα για λογαριασμό του Άρη, με τον Θεόδωρο Καρυπίδη να... ανακοινώνει την μεταγραφή του μέσω social media. Ο ισχυρός άνδρας της...

Πρόσκρουση φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου στο λιμάνι της Μυτιλήνης

Δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός, από την πρόσκρουση του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου «Αρμενιστής», στην προβλήτα του λιμανιού της Μυτιλήνης κατά τη διαδικασία πρόσδεσης. Το πλοίο, στο...

Τρίκαλα: Τροχαίο και γέμισε με ψάρια η εθνική οδός Τρικάλων – Καλαμπάκας

Ένα απίστευτο τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην ε.ο. Τρικάλων-Καλαμπάκας. Όπως μεταδίδει το trikalavoice.gr επαγγελματικό φορτηγάκι μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου...

Ρωσία: Ελεύθερη η σύζυγος του Ναβάλνι – Υπό κράτηση χιλιάδες υποστηρικτές του

Η σύζυγος του Ρώσου ηγέτη της εξωκοινοβουλευτικής αντιπολίτευσης, Αλεξέι Ναβάλνι, αφέθηκε ελεύθερη, λίγες ώρες μετά την προσαγωγή της από την αστυνομία, κατά τη διάρκεια...

ΕΕΑ: Κερδίζει έδαφος το ηλεκτρονικό εμπόριο

Αύξηση του πλήθους των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και του ύψους των δαπανών που πραγματοποιούν από το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων, προκύπτει από έρευνα του επαγγελματικού επιμελητηρίου της Αθήνας για τις καταναλωτικές συνήθειες κατά την περίοδο της πανδημίας.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Pulse στα τέλη του 2020, σε δείγμα 1106 πολιτών στην πρωτεύουσα. Σύμφωνα με το επαγγελματικό επιμελητήριο, το 58% των καταναλωτών κάνουν αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου, έναντι 40% πριν από την πανδημία, δηλαδή το ποσοστό αυξήθηκε μιάμιση φορά.

Από την έρευνα προκύπτει ακόμη ότι:
– Σχεδόν όλοι οι Έλληνες (το 89%) χρησιμοποιούν πλέον τακτικά το διαδίκτυο
– Οι μισοί συνταξιούχοι (και οι μισοί της ηλικιακής ομάδας «60 ετών και άνω») μπαίνουν στο ίντερνετ κάθε μέρα.
– Μια από τις λίγες «καταναλωτικές συνήθειες» που καταγράφει σημαντική αύξηση είναι οι αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα. Το 56% (όσων  παραγγέλνουν / αγοράζουν από e-shop), δήλωσαν ότι αύξησαν («κάπως» ή «πολύ») τις ηλεκτρονικές παραγγελίες τους.

Αντίθετα, στο σύνολο του δείγματος, μόνο το 11% αύξησε τα χρήματα που ξοδεύει για «αγορές και ψώνια» – ενώ το 31% τα κράτησε σταθερά.
Από τις τέσσερις βασικές κατηγορίες που μετρήθηκαν στην έρευνα, τα προϊόντα που καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση παραγγελιών μέσα από ηλεκτρονικά καταστήματα είναι οι «ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές». Σε χαμηλότερα ποσοστά αύξησης βρίσκουμε τα «ρούχα και παπούτσια», τα «τρόφιμα και ποτά» (τα αντίστοιχα φυσικά καταστήματα παραμένουν ανοιχτά) και το «έτοιμο φαγητό και καφέ» (που είχαν ήδη αξιόλογες ηλεκτρονικές παραγγελίες λόγω και των αντίστοιχων ειδικευμένων εφαρμογών).

Latest Posts

Ο Άρης συμφώνησε με τον Μήτρογλου

Ο 32χρονος επιθετικός επιστρέφει στην Ελλάδα για λογαριασμό του Άρη, με τον Θεόδωρο Καρυπίδη να... ανακοινώνει την μεταγραφή του μέσω social media. Ο ισχυρός άνδρας της...

Πρόσκρουση φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου στο λιμάνι της Μυτιλήνης

Δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός, από την πρόσκρουση του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου «Αρμενιστής», στην προβλήτα του λιμανιού της Μυτιλήνης κατά τη διαδικασία πρόσδεσης. Το πλοίο, στο...

Τρίκαλα: Τροχαίο και γέμισε με ψάρια η εθνική οδός Τρικάλων – Καλαμπάκας

Ένα απίστευτο τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην ε.ο. Τρικάλων-Καλαμπάκας. Όπως μεταδίδει το trikalavoice.gr επαγγελματικό φορτηγάκι μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου...

Ρωσία: Ελεύθερη η σύζυγος του Ναβάλνι – Υπό κράτηση χιλιάδες υποστηρικτές του

Η σύζυγος του Ρώσου ηγέτη της εξωκοινοβουλευτικής αντιπολίτευσης, Αλεξέι Ναβάλνι, αφέθηκε ελεύθερη, λίγες ώρες μετά την προσαγωγή της από την αστυνομία, κατά τη διάρκεια...

Διαβάστε ακόμη

STAY IN TOUCH

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

STAY IN TOUCH